Az adatvédelmed ügye

Sütik használatával javítjuk webhelyünk használatának élményét. Webhelyünk használatával hozzájárulsz a sütik használatához.
A szükséges sütik elősegítik a weboldal használhatóságát, lehetővé téve olyan alapvető funkciókat, mint az oldal navigáció és a hozzáférés a webhely biztonságos területeire. A weboldal nem működik megfelelően ezen sütik nélkül.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttps://www.bit-soft.hu/Az aktuális domain felhasználói cookie-hozzájárulási állapotát tárolja1 yearHTTP
PHPSESSIDhttps://www.bit-soft.hu/Megtartja a felhasználói munkamenet állapotát az összes oldalkeresés során.29 daysHTTP
A statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosoknak megérteni, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldalakkal, anonim módon gyűjtve és jelentve az információkat.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comAdatok küldésére a Google Analytics-hez a látogató eszközéről és viselkedéséről. Követi a látogatót az eszközökön és a marketing csatornákon keresztül.SessionPixel
_gahttps://www.bit-soft.hu/Egyedi azonosítót regisztrál, amelyet statisztikai adatok generálására használnak arról, hogy a látogató hogyan használja a weboldalt.2 aniHTTP
_gathttps://www.bit-soft.hu/A Google Analytics használja a kérési arány felpörgetéséreSessionHTTP
_gidhttps://www.bit-soft.hu/Egyedi azonosítót regisztrál, amelyet statisztikai adatok generálására használnak arról, hogy a látogató hogyan használja a weboldalt.SessionHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comInformációkat gyűjt a felhasználói szolgáltatásokkal, például a Google Maps, a Google Naptár, a Google+ stb.2 yearsHTTP
NIDgoogle.comCollects information about user interactions with Google services such as Google Maps, Google Calendar, Google+, etc.6 monthsHTTP
A sütik olyan kis szöveges fájlok, amelyeket a weboldalak használhatnak a felhasználói élmény hatékonyabbá tétele érdekében.

The law states that we can store cookies on your device if they are strictly necessary for the operation of this site. For all other types of cookies we need your permission.

This site uses different types of cookies. Some cookies are placed by third party services that appear on our pages.

You can at any time change or withdraw your consent from the Cookie Declaration on our website.

Learn more about who we are, how you can contact us and how we process personal data in our Privacy Policy.
x
személyes adatok
adatvédelmi megállapodás
Küld
Oracle

Oracle Hospitality Opera Cloud | BitSoft

Cover

Ajánljuk:

Bonyolult műveletekkel rendelkező szállodák/szállodaláncok, de független szállodák számára is

Valós idejű hozzáférés az Ön igényei szerint testreszabható jelentésekhez

Hatékony díjlekérdezési lehetőségek egy- és több ingatlan foglalásokhoz

Az Oracle Hospitality OPERA Cloud Property Management System (PMS) egy vezető szállodai megoldás, amely minden eszközt, szolgáltatást és kapcsolódási lehetőséget biztosít a vállalkozás működtetéséhez és növekedéséhez.

Az OPERA Cloud Ingatlankezelés egyszerűsíti az IT-t és központosítja az adatokat, így az információ mindenki számára elérhető, bárhol. Nyitott architektúrájával, beépített integrációs szolgáltatásokkal és nyitott API-kkal az innováció felgyorsítására, a szállodai felhőmegoldás kielégíti a szállodások igényeit, újradefiniálva a vendégélményt

Funkciók

  • Recepciós menedzsment: Az Opera Cloud lehetővé teszi a szállodai személyzet számára hogy gyorsan és hatékonyan kezeljék a foglalásokat, a vendégek be- és kijelentkezését, szobákat rendeljenek hozzájuk, és kezeljék a szobaváltásokat és frissítéseket.
  • Szobafoglaltság kezelése: Az Opera Cloud segítségével a szállodai személyzet megtekintheti és kezelheti a szobák elérhetőségét, a kihasználtsági arányokat és az árakat szobatípusonként.
  • Pénztárgép (POS) integráció: Az Opera Cloud integrálható POS rendszerekkel a vendégek költségeinek kezelésére és az élelmiszer- és italértékesítésből származó bevétel nyomon követésére
  • Jelentések és elemzések: Az Opera Cloud részletes jelentéseket és elemzéseket kínál olyan kulcsfontosságú teljesítménymutatókról, mint a bevétel, a kihasználtság és az átlagos napi ár
  • Vendégkapcsolati menedzsment: Az Opera Cloud lehetővé teszi a szállodák számára, hogy kezeljék a vendégprofilokat, preferenciákat és hűségprogramokat a vendégélmény személyre szabása és az erős hűség kialakítása érdekében
  • Takarítási menedzsment: Az Opera Cloud segíthet a szállodáknak a takarítási feladatok sikeres kezelésében, mint például a szoba állapota, takarítási ütemezés és helyiségvizsgálatok
  • Mobil funkcionalitás: Az Opera Cloud tartalmaz mobil alkalmazásokat a személyzet és a vendégek számára a foglalások kezeléséhez, be- és kijelentkezéshez, valamint a szállodai szolgáltatásokhoz való hozzáféréshez.
  • Biztonság és megfelelőség: Az Opera Cloud a biztonságot és a megfelelőséget szem előtt tartva készült, és támogatja az iparági szabványokat, mint például a Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS).

    Opera Cloud használatának előnyei

    • KIVÉTELES VENDÉGÉLMÉNYEK NYÚJTÁSA a szolgáltatások személyre szabása és a lehetőség révén, hogy a tulajdonon belül bárhol foglalkozhasson és kiszolgálhassa a vendégeket
    • CSÖKKENTSE A BE- ÉS KIJELENTKEZÉSI IDŐKET és növelje a hatékonyságot azzal, hogy valós idejű frissítésekkel ruházza fel személyzetét.
    • HASZNÁLJA KI A VENDÉGPROFILOKAT, biztosítva, hogy minden vendég preferencia rögzítésre kerüljön, így a szállodai személyzet könnyen hozzáférhet. A személyre szabott élmények nyújtása alapvető a vendéghűség elnyeréséhez és a hűségprogram tagságának növekedéséhez
    • MAXIMALIZÁLJA A BEVÉTELT AZ ÁRKEZELÉSSEL. Az OPERA Cloud egyszerűsíti az árkezelést, biztosítva, hogy a bevételi csapatok a legjobb eszközökkel rendelkezzenek az üzleti célok eléréséhez
    • NÖVELJE A MARZSOT AZ EFFEKTÍV CSATORNAKEZELÉSSEL. Az OPERA Cloud támogatja a vezető globális disztribúciós rendszerekhez és online utazási irodákhoz való kapcsolódást. A szállodáknak eszközöket is biztosít az árképzés kezeléséhez és a szobakészlet elosztásához minden disztribúciós csatornán, segítve a bevétel, a kihasználtság és az átlagos napi ár növelését
    • BŐVÍTETT TAKARÍTÁSI HATÉKONYSÁG, növekvő személyzeti termelékenységgel, csökkentett költségekkel és kevesebb emberi hibával
    • NÖVELJE A FOGLALÁSOK SZÁMÁT ÉS KÖNNYEDÉN KEZELJE A FOGLALÁSOKAT, beleértve az önkiszolgáló foglalást az interneten keresztül az OPERA Web Szolgáltatások (OWS) integrálásával.