Az adatvédelmed ügye

Sütik használatával javítjuk webhelyünk használatának élményét. Webhelyünk használatával hozzájárulsz a sütik használatához.
A szükséges sütik elősegítik a weboldal használhatóságát, lehetővé téve olyan alapvető funkciókat, mint az oldal navigáció és a hozzáférés a webhely biztonságos területeire. A weboldal nem működik megfelelően ezen sütik nélkül.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttps://www.bit-soft.hu/Az aktuális domain felhasználói cookie-hozzájárulási állapotát tárolja1 yearHTTP
PHPSESSIDhttps://www.bit-soft.hu/Megtartja a felhasználói munkamenet állapotát az összes oldalkeresés során.29 daysHTTP
A statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosoknak megérteni, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldalakkal, anonim módon gyűjtve és jelentve az információkat.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comAdatok küldésére a Google Analytics-hez a látogató eszközéről és viselkedéséről. Követi a látogatót az eszközökön és a marketing csatornákon keresztül.SessionPixel
_gahttps://www.bit-soft.hu/Egyedi azonosítót regisztrál, amelyet statisztikai adatok generálására használnak arról, hogy a látogató hogyan használja a weboldalt.2 aniHTTP
_gathttps://www.bit-soft.hu/A Google Analytics használja a kérési arány felpörgetéséreSessionHTTP
_gidhttps://www.bit-soft.hu/Egyedi azonosítót regisztrál, amelyet statisztikai adatok generálására használnak arról, hogy a látogató hogyan használja a weboldalt.SessionHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comInformációkat gyűjt a felhasználói szolgáltatásokkal, például a Google Maps, a Google Naptár, a Google+ stb.2 yearsHTTP
NIDgoogle.comCollects information about user interactions with Google services such as Google Maps, Google Calendar, Google+, etc.6 monthsHTTP
A sütik olyan kis szöveges fájlok, amelyeket a weboldalak használhatnak a felhasználói élmény hatékonyabbá tétele érdekében.

The law states that we can store cookies on your device if they are strictly necessary for the operation of this site. For all other types of cookies we need your permission.

This site uses different types of cookies. Some cookies are placed by third party services that appear on our pages.

You can at any time change or withdraw your consent from the Cookie Declaration on our website.

Learn more about who we are, how you can contact us and how we process personal data in our Privacy Policy.
x
személyes adatok
adatvédelmi megállapodás
Küld

Mítoszok a vendéglátásban

Közzétéve 24 November 2020

1. A konyha nincs közvetlen kapcsolatban a vendéggel

Ez így nem igaz. Habár a vendég hagyományosan nem kommunikál közvetlenül az étterem konyhájával, a digitalizáció segítségével ez mára már megoldott. A konyha igenis képes közvetlenül üzenni a vendégnek egy Rendelés Kijelző segítségével. A kijelző elérhetővé teszi a vendég számára a folyamatot, amikor pedig az étel elkészült, a berendezés felhívja a vendég figyelmét.

2. Egy új rendszer elsajátítása sok időt vesz igénybe

Egy hatékony és jól átgondolt POS rendszert hamar el lehet sajátítani. Gondoljunk itt az okos telefonok nyújtotta kényelemre. Hasonló módon egy jó éttermi POS rendszer munkatársait hátráltatás helyett támogatja a munkavégzésben. Így például a felszolgáló számára egy kattintásra elérhető a fogások hozzávalói és annak elkészítési módja, és akár az étterem jelenleg érvényes kedvezményei is egy pillanat alatt elérhetőek és bevethetőek.

3. Az Önkiszolgáló Kiosk csak gyorséttermek számára jó befektetés

Ez így nem igaz. Egy Önkiszolgáló Kiosk előnyeit más típusú éttermek is kamatoztathatják. Az elvitelre rendelés egy klasszikus példa a Kiosk előnyös felhasználására. Egy Kiosk fáradhatatlanul felveszi az értékes rendeléseket, feldolgozza a fizetést, és azonnal eljuttatja vendég rendelését a konyhára.

4. Egy POS csak felveszi, leadja és számlázza a rendeléseket

Nem igaz. Egy modern POS képes többek között foglalásokat is készíteni, készletet követni, ajánlatokat készíteni, hozzávalókat megjeleníteni, összeget zárolni, naptárat vezetni, sőt, az éttermi rendszer akár tabletre is feltelepíthető.

5. Egy étterem okostelefonos alkalmazása csak törzsvendég programra használható

Már nem így van. Valóban a kezdetek kezdetén törzsvendég program és marketing céljából készültek, ám ezek az alkalmazások sokat fejlődtek és már képesek értékesíteni is. A vendégek a mobil telefon segítségével rendelhetnek, fizethetnek (akár SZÉP kártyával), és házhozszállítást is kérhetnek.