Teljeskörű megoldások
Egyszerűbbé teszik a működést a jövő vendéglátóipara számára

Munkatársaink a legmodernebb termékek és szolgáltatások segítségével modern, teljeskörű megoldásokat kínálnak.

Protel Air megbízható felhőalapú szállás-ügyviteli megoldás

A Protel Air teljeskörű megoldást kínáló szállás-ügyviteli rendszer, amely a front-office (recepcióval összefüggő) tevékenységek minden területén sokkal hatékonyabbá teszi a munkát, a szállás méretéről függetlenül. A felhőtechnológia jóvoltából a rendszer a hagyományos funkciók sokkal fejlettebb és modernebb változatát nyújtja a „kulisszák mögött” – megbízható és pontos, nagy igénybevételre alkalmas eszköztárat ad a szakma képviselőinek kezébe.

  • Vendégprofilok
  • Könnyen integrálható a külső rendszerekbe
  • Többfunkciós szobaszolgáltatási konstrukció
  • Megbízható adatszolgáltatási eszköz
  • Nagymértékben egyéni igényekre szabható
  • Felhasználóbarát felület
  • Előfizetési árképzési modell
  • Webes SaaS megoldás

On-Premise
Szerveralapú megoldás egyedülálló szállodáknak

A Protel On-Premise megoldás a középpiaci szereplőknek és az egyedülálló nagyobb szállodáknak kínál ideális szállás-ügyviteli szoftvert. A rendszer nagymértékben megkönnyíti a vendégek ki- és bejelentkeztetését, valamint kiszolgálását: a Protel könnyen kezelhető folyamatokat biztosít, ezenkívül minden fontos információ gyors, megbízható elérhetőségét. Segítségével proaktívan kezelheti szállodája szobafoglaltságát, fokozhatja a hatékonyságot, növelheti a bevételt és a nyereséget.

  • Központi foglalási rendszer
  • Nagymértékben egyéni igényekre szabható
  • Vendégprofil
  • Teljes funkcionalitással rendelkező foglalási „varázsló”
  • Adatszolgáltatási eszköz
  • Navigációs kezelőfelület
  • Árképzés-menedzsment
  • Felhasználóbarát felület
  • Helyszíni hardver

Innovatív és egyszerűen kezelhető FELHŐALAPÚ POS RENDSZER

A rendszer teljesen újszerű foglalási, rendelési folyamata jóvoltából a szállodai dolgozók nem vétenek hibákat a vendégekkel való személyes kapcsolattartás okozta idegesség miatt. A „Breeze” elősegíti az önálló munkavégzést a stábon belül, és magabiztossá teszi a munkatársakat, mert használata ugyanolyan egyszerű, mint a hagyományos, papíralapú rendszeré.

  • Okos beruházás
  • Kommunikáció a konyhával
  • Hűségprogram és ügyfélkapcsolati marketing
  • Bevételnövelő eszköz
  • Egyszerre több szállás és mobil árusítóhely kezelése
BreezeLogo

A Breeze KDS-e a legsokoldalúbb, a Breeze POS rendszerébe teljesen integrált konyhai rendelés kijelző rendszer. Rendkívül rugalmas, bármilyen szállodai étel- és italértékesítési (F&B) környezetre jól alkalmazható: optimális megoldást kínál egy jól szervezett konyha kialakításához, amellyel biztosítható a vendégek teljes megelégedettsége.

BreezeLogo

A Breeze POS rendszerébe teljeskörűen integrált Delivery modul az egész vendéglátási szegmenst (F&B) célozza meg. Az új modul lehetővé teszi a rendelések kiszállításának hatékony ütemezését, a kiszállítás idejének pontos becslését, a futárok tartózkodási helyének valós időben történő megállapítását, ezenkívül hozzájárul a belső bevétel növekedéséhez – mindezt egyetlen alkalmazás keretében.

OPERA
Minden igényt kielégítő szolgáltatás a vendégek számára, az informatikai költségek csökkentése és a rendszer használatának leegyszerűsítése mellett

Az Oracle Hospitality OPERA Property nyílt szállás-ügyviteli felületet kínál, amely rugalmasan hozzáigazítható bármilyen szállástípus egyedi igényeihez, a kisebb boutique-hotelektől a szállodaláncokig. A rendszer skálázhatóságának köszönhetően a tevékenység bővülésével könnyen továbbfejleszthető, folyamatosan lépést tud tartani a vállalkozás megváltozott igényeivel.

  • Foglalások
  • Profilkezelés
  • Front desk modul
  • Pénztár-modul
  • Szobakiosztás
  • Kiegészítő szolgáltatások könyvelése
  • Követelések
  • Back-office felület
  • Jutalékok
  • Jelentések

Simphony
POS rendszerek és back office a Cloud-ban

Az Oracle Hospitality Simphony az elérhető egyik legjobb felhőalapú és mobil vendéglátási ügyviteli felület, amely eladáshelyi (POS) és back-office funkciókat nyújt a legkülönfélébb étel- és italellátó vállalkozások számára.

  • Az internetkapcsolat megszakadása esetén is tovább használható a rendszer
  • Sokoldalú felhasználói felület
  • A menük, az árak, az akciók központi kezelése
  • Jól kezelhető munkamenet
  • A rendelések rugalmas kezelhetősége
  • Pénztári funkciók
  • Munkaerő-menedzsment
  • Online rendelési és fizetési alkalmazásokkal jól integrálható
  • Több nyelvet és pénznemet is támogat
  • Modern szolgáltatást kínál a felhasználóknak

Oracle Hospitality Materials Control Ellenőrizze a hatékony készletgazdálkodást

Az Oracle Hospitality Materials Control teljes funkcionalitással rendelkező beszerzési, készlet- és költséggazdálkodási rendszer, amely valós időben biztosítja a legfontosabb adatokat, így az értékesítés költségére, az effektív bevételre, a raktári készletre, a beütemezett rendelésekre, valamint a szükséges készlet-utánrendelésekre vonatkozó adatokat.

  • Valós idejű analitika
  • Gyors rendelési/érkeztetési folyamatok a beszerzett rendelésekhez
  • Engedélyezési folyamat
  • Beszerzéskezelési modul
  • Beszállítók értékelése
  • Mobil megoldás
  • Jelentéscsomag

Ügyfeleink a legjobb partnereink

1300
aktív POS
25,000,000
euró értékű tranzakció visszatérő vevőkkel (az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerünk szerint)
95,000
e-kereskedelmi és visszatérő ügyfelekkel kötött tranzakció havonta

A Breeze már az első naptól meglepett minket. Minden pincérünk imádta és kevesebb, mint 30 perc gyakorlás után már magabiztosan használták a rendelések felvételénél. Csupán néhány hónap leforgása alatt az eladások 10%-al növekedtek, ami egy újabb kellemes meglepetés volt a számunkra.

Ramona Popescu

Marketing Manager City Grill

A Breeze POS megoldás az éttermi láncunk tekintetében egy magasabb szintű irányítást eredményezett, növelve ügyfeleink hűségét. A felszolgálások közbeni hibázások számát a konyhai monitor rendszer segítségével sikerült nullára csökkentenünk.

Adrian Zahariea

General Manager

Lépjen kapcsolatba velünk!

Elkötelezett csapat várja.
Telefon
Értékesítési +36 70 677 6002
Támogatási +36 1 677 7800
Cím
Bányató utca 13, HU-1108, District 10, Budapest, Hungary